fredag, lördag och söndag!

hejsan bloggen! eftersom att jag har uppdaterat riktigt illa på sista tiden tänkte jag berätta om min helg!

Fredag: skola som varnligt efter skolan hämtade mamma mej och sen åkte jag och red! Red lilla banjo och det gick faktiskt ovanligt bra! sen så åkte jag hem och duschade och sånt, sen kom lilla släkten hit och vi käkade och sånt sen gick jag och la mej vid tio eftersom att vi hade match på lördagen!

Lördag: Match mot töjnan 2-2, en riktig skit match va det orkar inte berätta varför.. sen åkte jag dir t hallen och splade div 2 match mot skönndahl, 2-2 där med, ett mål och en assist gjorde jag :) efter den matchen stannade jag kvar och kollade på p-96 som mötte salem, dom förlora med typ 1-14 xd blev sedan hemkörd av elin och så duschade jag snabbt och böt om och tog bussen t stationen och sedan gick jag där ifrån upp t fille och sussi där vi käkade och sånt. Jag och syrran åkte vid kanske halv nio. Åkte hem och slappade framför tv:n och sen va det sängen som gällde..

Söndag: Vaknade av klockan, gick upp käkade frukost och sånt, sedan åkte jag och syrran t stallet eftersom att vi hade kaffeterian! Vi åkte väll därifrån vid kanske 1! kom hem käkade midda och nu sitter jag hära, ska träna vid halv sex men just nu spelar Södertälje nånting i Kvalet så ska bege mej t soffan och kolla, Kiss&Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0