Hemma!

hejsan bloggen, klockan är är typ sex på morgonen och jag är vaken, det är för att klockan är halv tolv i vietnam och vid den hära tiden va vi ju alltid på stranden..ni kommer att få massa bilder kanske idag eller så kommer dom imorron eller nån dag i helgen, ska ju t skolan idag det kan va kul att få träffa alla söta människor men skolan, nej tack! pratade me Maria igår och hon sa att det va typ 6 styckna som hade bytt skola asså från sexan, haha det vart lite skrartt där i luren xd ja orkar inte att sätta mej och ladda över alla bilder nu utan jag tror jag gör det ikväll. min mormor är så himmla gullig så hon har ställt in mat till oss (köttgryta) som vi kunde käka när vi kom hem men vi sparade den tills idag :D I helgen är det ju melodifestivals final, vem hejar du på?? själv har man ju inte sett så mkt men det blir faktiskt mys hemma med pappa på lördag kväll eftersom att både mamma och carro ska jobba på mello så jag och pappa myser hemma själva det blir nog godis och sånt då! På planet på vägen hem beställde jag hur mkt svenskt godis som helst, vi flög ju första klass så det va ju gratis! ochd et va så goooooott!!! Jag kunde typ inte sova nåt men efter ''lunchen'' somna jag och sen så vakna jag och då va vi på marken, skönt att slippa landningen! Juste bilder på vad jag har köpt kan ni kanske få idag om jag orkar packa upp det. Vad ska jag göra nu ?? jag tror faktiskt att jag ska lägga mej i sängen och kolla på film! kanske till och med somnar lite, men nu vet ni iaf att jag är hemma designen ska jag ta tag i nån dag när jag orkar men nu ska jag välja film och lägga mej i sängen igen ! puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0