Låg volym ?!

hejsan, sitter hära i receptionen och lyssnar på musik på jätte låg volym inte kul men man kan ju inte lyssna på högsta hära xd, hut mår ni där hemma i svergie ? Pratade med min mormor igår och hon sa att det va mkt snö fortfarande, usch jag vill inte alls komma tillbaka till snön!! vi åker hem på tisdag natt *snyft* men det sa ju bli kul att träffa alla söta mnniskor, och när vi kommer till arlanda kommer kusin(martina) hennes kille(micke) och barn(wilma) vänta på oss :D  idag har det bara varit en dag vid stranden, varmt som faaan !! drog upp ganska tidigt för jag hade ont i huvudet :S duschade och sånt sen gick jag och satte mej hära :) Jag har fortfarande inga bilder dom kommer när jag har kommit hem! juste igår gjorde jag och mamma lite minakyr och peddikyr, eller mamma gjorde bara peddikyr och jag gjorde både och :) det blev faktiskt jätte bra! nu kom pappa och hasse jag tror dom vill låna datan ett tag, vet inte om vi kommer höras´innan jag åker hem

Den hära låten lyssnar jag på, på jätte låg volym!
Kiss&Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0