Match

Jag va ju med Elin vi gjorde inte så jätte mkt, satt vi datan och sånt:) sen åkte vi iväg och spela match imot tumba och det gick bajs, förlora med 3-0..men men det är bara att ta nya tag och fortsätta att kämpa! vad ska alla göra i veckan då?? min vecka ser ut såhära:

Måndag:Skola, kanske farmor och farfar,

Tisdag:Skola sen vet jag nt!

onsdag: Studie dag! åka t mammas jobb och åka den hära saken på utsidan av globen, ta hål i öronen? träning på kvällen!

Torsdag: Halv dag i skolan, stan med Elin!

Fredag:Långfredan, ingen aning om vad jag ska göra.

Lördag:Påsk middag med släkten

Söndag: ingen aning!

nu ska jag fortsätta att kolla på wipeout! puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0