Palla rubriker!

hejsan bloggen ! min dag började med att jag tog bussen tio lver åttta t skola. började med matte och sen va det spanska där vi körde godisbingo, nåt vi alltid gör sista lektionen innan påsk :) efter det slöjd jag färgade min påse. sen vare lunch och då hände värsta pinsamma saken! inget ni får vete hehe :$ sen vare elevens val och då vart jag fett sur för massa saker..sen åkte jag hem t maja och sedan pkte vi t stallet för hon skulle rida :) Dom red på utevolten och hon Hade Arabella (Araben) fottade massa ! bilderna får ni imorron :) sen åkte vi hem och jag gjorde inte så mkt och sen så satte jag mej hära..gud vilket tråkit inlägg men aja..nu ska det inte bli tråkigare så vi hörs sen istället!
Kiss&Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0