vad ska jag göra ikväll?!

har inte bestämt vad jag ska göra ikväll, hade ju ingen ridning idag det kändes jätte skönt att bara kun na åka hem på en fredag och bara slappa, men nåt måste jag ju göra ikväll väljer mellan:
Bara vara hemma!
Gå ner och kolla på 97 träningen och träffa maria, jessika och sara!

EN sak är säker, jag får inte vara uppe för länge eftersom att det är match imorron :) asså jag har ingen aning om vad jag ska göra!!!!!!!!! ska iaf käka hemma det är bestämt!:) juste jag har ju lovat er att lägga ut biderna på vad jag har köpt, det kan jag faktiskt göra nu ska bara fotta det och sånt så kommer dom om några minuter, det är inte säkert att allt blir fottat för vissa saker är ju t kompisar, men dom flesta blir fottade, ses snart !;)

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL DÅ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0