väntar..

Hejsan, nu sitter jag hära och väntar på att första matchen i sm slutspelet ska börja :) lycka till tjeje, kan berätta om min dag för ifag har vi gjort en kulig utflykt:
blev väckt halv sju :S gick upp käkade frukost sen fixa mej sen åkte vi iväg och påvägen gjorde vi ett stopp med massa fiskebåtar som man fick t kort på och då va det massa tjejer som va typ i min ålder asså från vietnam som börja prata med mej ochmin syrra dom ick runt och sålde massa armband och sånt, och dom va SÅ gulliga :) och sen när vi skulle åka så fick jag och min syrra en varsin nycel ring av dom så sööööta !!!!! haha sen fortsatte vi vidare till massa sandyner asså det va massa kullar av sand, och i dom fick man åka pulka xd sjukt kul och dt  va as brant men det gick inte så fort, senåkte vi till en flod som vi skulle gå i och sen fick man gå till ett litet vattenfall, och då gick man barfota sen när vi hade kommit upp igen och kanske skulle gå 5 meter till bussen utan skor så skulle jag gå lite fortare fram till min moster och berätta en sak och smidig som man är så låg det en tegelstens bit på marken som jag råkade sparka på med tån och fatta hur int det gorde !!!!!! så det började blöda lite och det sved som faaaaaaaaaaaaan!!! aja sen åkte vi tillbakatill hotellet och badade ipoolen resten av eftermiddan najs :) sen gick vi upp jag pluggade lite :S duschade och sånt den gick vi ut och  käka och sånt och nu så siter jag hära och väntar på att matchen ska börja, den börjar om en halvtimma tror jag :P klockan är tio i nio hära :P  asså jag är as nervös !!! kom igen nu tjejer, aja nu ska jag fördröja tiden, vi hörs väll något mera tror jag, puss på er :)


Kommentarer
Postat av: maja

Saknar dig jätte mycket !<333



2010-03-06 @ 17:09:35
URL: http://typmmajas.blogg.se/
Postat av: Steff

Gud va jag saknar dig... Tänker på dig typ hela tiden :(

2010-07-31 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0