vietnam!

hejsan bloggen, det var ett tag sen men jag orkar inte bogga är ju i vietnam och dom gångerna jag har varit inne på datan har det inte funkat att logga in på bloggen, men nu gör dt ju dt :) när jag kommer hem kanske jag kommer att börja blogga som varnligt, men jag lovar inget :P
hur jag har det?? jo jag har det jätte bra :) varmt och skönt mycket sol och bad och shopping :) ni får bilder på det jag har shoppat när jag kommer hem :)
Idag ska jag moster och syster på en liten utflykt där vi ska besöka massa olika ställen, lät faktiskt jätte kul så jag hakade på :P syrran fyllde ju 19 igår så hon får det av hasse och lena (min moster och morbror ) som en present hon ska ju få det andra när vi kommer hem :) När jag kommer hem ska jag fixa designen och lite sånt, nu ska jag nog gå ner på stranden ett tag innan vi ska åka sen ha det bäst vi hörs !!! //Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0