Asså åh!

Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg om dagen och lite andra saker och så bara försvinner allt och jag tänker fan inte sitta och skriva om allt igen!
Men jag har ju iaf varit i stan idag och samlat pengar och aa jag orkar fan inte skriva om det nu. Jag är bara på så jävla dåligt humör så jag sitter och dunkar musik. Jag vill prata med min Mamma, jag vet inte varför men det känns bara som om jag vill prata med henne. Tyvär är inte hon hemma eftersom att hon jobbar.. Vet inte alls varför jag vill prata med henne och om vad men bara prata om vad som helst, gamla minnen? Jag vettefan men bara få snacka med henne så jag kan bli på bra humör. Det finns helt serriöst ingen annan som är så bra som hon att göra mej på bra humör. Det spelar ingenroll vad som har hänt hon får mej alltid på andra tankar.
Jag älskar dej Mamma, du är världens bästa mamma!

Nu vart det ett litet inlägg ska kanske ringa mamma och bara fråga vad hon gör, bara få höra hennes röst. Gud jag vet att jag låter hur barnslig som helst nu men jag har alltid varit Mammas tjej!
Ska även fortsätta snacka med Mi eftersom att hon och jag har världens skönaste låt på gång ;p
Men puss på er alla så hörs vi och vet ni vad ? Jag bloggar när jag har lust!

Sommarens förtsa jordgubbar käkades idag på karlaplan inne i stan och fy fan vad gott det va!

Man ser även saras sko :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0