Dagen!

Hej bloggen! började tjugo över åtta med no imorse..Efter det skulle vi kolla på nån show den va väll ganska bra..Efter det käkade vi pasta med köttfärssås mums! Sen satt jag och A.G och snacka med Yusra och Frida fan va vi garva! Sen va det no då vi labba tråk och efter det so och då skulle jag göra ett prov men det gick BAJS så jag ska få göra klart det på måndag istället :P Åkte hem sen och satte mej hära ute grymt varmt är det idag. Men jag orkar helt ärligt inte blogga. Har ju tappat blogg lusten.. Men vi får väll hoppas att det blir bättre med det men nu måste jag kila pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Maja <3

hej tjejen din design e klar nu <3

2010-05-21 @ 21:18:41
URL: http://majaloveflox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0