Dagen

Hej bloggen. Vaknade imorse (försov mej som varnligt) men jag han iaf fick typ springa till bussen :S Menmen kom till skolan fick sms av maria att hon också hade försovit sej. men vi började med matte sen vare spanska haha förfan vad vi garva åt en sak! Men efter det va det slöjd. Och sen äntligen lunch. Efter lunchen så vare läxhjälp typ tränade inför provet i spanska, gick inge bra. Men när vi äntligen slutade gick jag maria, maja och amanda upp till idrotten och dära va sara och jessika sen gick jag maria sara och maja t bussen och då kom ida också. Tog bussen hem eller jag maja och sara och när vi kom hem t mej käkade vi glass :D och sen satte vi upp stutsmattan först gjorde vi det en gång och då blev det fel..så då började vi om och då blev det fel igen..och sen så gick det på tredje försöket då typ hoppa vi och bara satt och snacka. Pappa kom hem vid typ fem då körde vi hem sara och maja sen så åkte vi till stan (till farmor och farfar) för farfar fyllde år igår. Kom hem för inte så länge sen men nu kommer det massa bilder från dagen:


Ojdå lilla jag!

Jag och sara, älskar dej!

haha maja posar snyggt!

We are the best, fuck the rest!

Sara och jag! haha det va sara som skrev texten.

Maja och jag.

Haha vilken jävla miffad bild :O

Haha sexiga eller vad?

Det va det jag hade att bjuda på.
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0