en lista, som jag älskar!

STEG 1

Namn: Alexandra Sundin
Födelseplats: Huddinge sjukhus kanske ?
Bor: Tullinge!
Ögonfärg: jadu..jag har ingen aning..
Hårfärg: Blond
skostorlek: 36-37?
Civilstatus: Snigel!
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt


STEG 2


Skor som du bar idag: Vita lacost
Dina svagheter: Tappar lätt humöret, iaf på innebandy plan och hemma!

Rädsla: vet inte :P


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Fan jag vill sova längre!
När somnar du: Olika


STEG 4

Pepsi eller Cola: Coca cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: ?
Choklad eller vanilj: Vanilj!!!


STEG 5


Sjunger du? Haha alltid!
Duschar du varje dag? Nästan.
Är idol din smak? va?
Gillar du skolan? Nej just nu e jag riktigt jävla trött på den!
Tror du på dig själv? NEJ..
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland..

STEG 6

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?: Nej.
Rökt? Nej.
Shoppat? Ja.
Ätit en hel ask müsli? Nej.
Ätit sushi? Usch hatar sushi!
Stått på scen? Nej.
Skejtat: Nej.
Bakat? Nepp

Stulit något? Nej.
Ljugit? Jaa! ''/
Kramat någon? Japp :$


STEG 7

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? Nej!
Varit full? Nej.
Blivit nerslagen? Nej, inte vad jag kommer ihåg xd
Busringt någon? JA!
Gjort något som du ångrade? Japp!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? det har väll hänt?

STEG 8

I
 framtiden..

Namn på barn? Många förslag!
Hur vill du dö? Hoppa framför tåget med Sara på tullinge station! Haha nej bara det inte gör ont!

Vad vill du bli när du blir gammal? RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Många!
Antal CD-skivor du äger? vet inte.
Antal piercings? 4 i öronen om det räknas.
Antal tatueringar? ingen.


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? JÄVLIGT MYCKET.
Vad ska du göra i vinter? Sitta vid datorn.
När tar du studenten? Om massa år :(
Vad gör du efter gymnasiet? Lever livet!
Vad vill du helst jobba som? Fotograf :P
Vad händer till helgen? grönan och lite saker.
Vad vill du helst göra just nu? Gå på toa

Och det är exakt vad jag ska göra nu xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0