Godmorgon

Godmorgon bloggen. Maria slaggade ju hära igår och idag ska vi in till stan och samla pengar. Han inte blogga så mkt igår men efter skolan så åkte jag jessika och maria hem till mej och typ snacka lite. Sen drog vi ut. När vi kom in så typ käkade jag och sen så följde Jessika med Maria till bussen och så åkte hon hem. Sen gick jag och jessika hem till mej igen och så hämtade jessikas mamma oss och körde upp oss till jessika och Maria. Sen gick vi till centrum och mötte deras pappa och massa saker. Sen så kom deras mamma och hämtade oss och körde hem mej och maria till mej. När vi kom hem så typ kolla vi på tv och lite saker. Aja nej nu måste jag fixa mej klart och sen ringa Ida Andersson för att hon fyller år idag! GRATTIS!!!!!!!! aja vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0