Helgen

Hejsan bloggen är nu hemma efter en dag i skolan. Men jag lovade ju er att jag skulle skriva om min helg så nu ska jag göra det!
Fredag: Åkte ju då. Vi kom fram nån gång då fixade vi sängarna och allt sen va det första matchen mot Storvreta. Vi förlorade med 2-0 men dom va riktigt bra. Kommer inte exakt ihåg vad vi gjorde men vi hade iaf en till match mot Älvsjö tror jag 1-1 vart det i den matchen. Vi åkte sedan tillbaka till stugorna och duschade och sedan sov vi.
Lördag: Blev väckta 10.00 av sirener, trumma och en tuta man ba jipi, eller inte. Vi käkade frulle och sen tror jag att vi åkte och käkade lunch. Direkt efter lunchen spelade vi match kommer inte ihåg hur det gick. Sen så åkte vi och köpte lite smått ocg gott och åkte sedan tillbaka til stugan. Då gick jag och Madde ner till stranden (vi bodde precis vid vatnnet) och spelade fotboll och sen gick vi upp och typ fixa oss och sen tror ja att vi åkte och käkade middag och sedan åkte direkt till matchen, den vet jag att vi vann med 9-0 iaf! när vi kom tillbaka till stugorna frillade vi korv och typ hade en samling där Lelle tog ''farväl'' Sen vid typ elva gick massa folk ner till starnden och så spelade vi brännboll. Efter det så gick vi upp och hämta en fotboll och så gick vi ner till stranden igen och spelade fotboll. Det va riktigt mysigt. Sen gick vi upp t stugorna och då la Emilia en padda i julias hår så alla typ skrek hahaha as kul. Sen typ fixade vi oss och la oss och sov.
Söndag: Vi blev väckta halv åtta då käka vi frulle sen åkte vi och spelade B-semi final den vann vi. Efter det stannade vi kvar och kolla på en match. Efter det åkte vi tillbaka till stugorna och städade och packade och sen åkte vi till en restaurang och käkade lunch och efter det åkte vi och spelade B-Final den vann vi. Efter det satte vi oss i bilen och började hemresan. Vi stannade påvägen och åt middag. När jag kom hem va jag ensam så jag typ duschade satte på datan snabbt och sedan så gick jag och la mej och sov.
Det va helgen det. Nu ska jag hitta nåt att äta, vi hörs sen pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0