ingen rubrik!

Hejhej. Idag vakna jag nån gång gick upp fixade mej och sånt. Sen körde mamma mej till skolan där vi började med idrott sen vare NO och sedan spanska. Efter spanskan va det lunch kommer faktiskt inte ihåg va det var för nåt. Pilen efterdet han inte ens klart med ett papper va typ as svårt. Efter pilen va det ju min efterlängtade (eller inte) långa engelska lektion, fast idag flöt den på riktit bra. När den va slut gick jag till stationen och mötte upp Elin och vi gick och sola. Åkte sedan hem till mej slängde i oss käk sen vare bara att springa ner till träninge. Tränade även med 95:orna eftersom att jag ska med dom till mora i helgen. Pappa körde hem mej sen och då satte jag mej hära på en gång. Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen.

Imorgon måste jag packa,asså åh jag hatar att packa! Menmen sånt i livet. Ska försöka hinna med bloggen imorron också om jag inte gör det kanske jag hinner blogga på Fredag morgon innan vi sticker :)

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0