Klar

Va och mötte Ida hon behövde en bok från svenskan. Har även packat klart. Nu säger jag det hära en gång:
JAG KOMMER INTE ATT BLOGGA IMORGON, LÖRDAG OCH SÖNDAAG! kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon innan jag åker.

Måste bara skriva om en sak. När vissa männsikor blir riktigt sura på nån/nåt så kan dom ju låta det gå över nån annan asså inte att dom skäller på den utan att dom bara blir sur på den personen/saken eller vad det nu kan vara. Jag blir så grymt irriterad på såna människor. Som t.ex lärare, det händer jätte ofta att en lärare blir sur på en elev och låter det gå ut över en annan elev. Asså om jag inte har gjort nåt så ska ju inte jag få skit. Jag vet inte om jag är en sån männsika, jag hoppas verkligen inte det! Ifall det nån gång har varit så att jag har gjort så mot nån av er så är det verkligen inte med flit.

Asså jag vet inte om ni fattar nåt för det gör knappt jag. Men det är en sak jag verkligen stör mej på. Det är dagens DISS männsikor som är sura på nån och låter det gå ut över nån annan.

Menmen va tvungen att skriva av mej lite, ska nog sätta på lite te nu och sätta mej i soffan och mysa med mej själv xd

Lilla jag just nu. Dålig bild bra det för jag e helt osminkad, kan ju inte ha smink eftersom att det kliar i ögonen av pollenallergin!


Kommentarer
Postat av: maddi

fan va söt, kolla dinbrevlåda.. jag har lagt reklam där :) :) <33333333333

2010-05-06 @ 21:21:51
URL: http://mmaddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0