Sol!

Gud vilken härlig dag. Efter jag bloggade i morse så gick jag och mamma ut och satte upp stutsmattan. Sen la jag mej och sola på den riktigt varmt. Efter det frågade mamma om vi skulle åka ner till marinan (bullandö marina) så det gjorde vi och pappa då. Där va det så varmt i solen så jag höll på att dö. Sen gick vi till en affär där som säljer typ båtkläder och sånt. Mamma och Pappa köpte varsin jacka, pappa köpte ett par shorts också och jag en munktröja som det stog Bullandö på. Då vart vi femtusen kronor fattigare också haha. Efter det åkte vi hem och tände grillen och sen så käkade vi. Pappa och jag gick ner till pottan sen det är en liten vik som är formad som en potta det är därfär det heter så. Där va det riktigt mysigt vi satt i solen verkligen grymt skönt. Efter det cyxklade vi hem igen och jag satte mej hära. Imorgon kommer ni att få en riktig bild bomb, nej men jag kommer att lägga ut bilder från landet och i torsdags med Sara.
Nu orkar jag inte blogga mera pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0