Ute

Kom precis in efter att ha varit ute. Först mötte jag Maria vid hallen för vi skulle göra lite saker. Efter det gick vi till den dära dammen eller va fan det är och satt där och chilla och lite saker. Efter det gick vi hela vägen upp till tullinge berg! Vi mötte Jessika dära och vi typ gjorde inte så mkt. Sen satte vi oss i deras trapp hus och käkade jordgubbar haha, då vart vi fett rädda för en sak :$ Men sen kom typ min mamma och hämtade mej och jag åkte hem. Men nu sitter jag och chillar och lyssnar på musik.

Juste jag red ju också..jag av först och tog Saunny men det va ingen jag ville ha alls men det gick as bra faktiskt, jag blev jätte nöjd!
Men jag har inte så mkt mer att säga men vi hörs kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0