Ute

Kände att jag behövde lite friskluft för jag är grymt trött. Så jag gick ut och satt mej på altanen och lyssnar på musik. Det är faktiskt inte så kallt ute.

Här sitter jag och bloggar just nu.

En del av altanen

Nåt litet hus på altanen

En till dej av altanen

Och så ''altandörren'' haha det speglar sig :P

haha ja det kanske inte va så intressant men när man inte har nåt att göra så..
Pappa har inte kommit hem med kameran än så bilderna kanske kommer imorron istället, jag kan iaf lova att det kommer att komma bilder :)


Kommentarer
Postat av: MI

Åå vilken fin inredning ni har!,ja om man kan kalla det,eftersom det ser ut som det är ute?,hur som helst såg det väldigt trevligt ut!:)

2010-05-27 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0